AI-detem-square_icon_200.png
  • Začínáme
    • Jak fungují chatboti
    • Dostupné nástroje
    • Kolik stojí chatboti
    • Registrace do služeb (chatbotů)
    • Věkové limity a právo
    • Zahraniční platby pro neplátce DPH
  • Prompty
    • Co je to prompt
    • Jak vytvářet prompt
    • Databáze promptů
  • AI asistenti
    • Co jsou AI asistenti
    • Jak využívat AI asistenty
    • Jak začít s tvorbou
    • Tvorba systémového promptu
    • Jaká data do AI asistenta patří
    • Testování a publikace
    • Databáze AI asistentů
  • Výuka s chatboty
    • Způsoby využití GenAI ve výuce
    • Materiály do výuky
    • Strategie zavedení AI ve školách
    • Doporučení pro využívání AI na ZŠ a SŠ
    • Doporučení pro využívání AI na VŠ
  • O webu
    • Kdo za tím stojí
    • Pošlete nám prompt nebo AI asistenta
    • Kontakt
  • Začínáme
    • Jak fungují chatboti
    • Dostupné nástroje
    • Kolik stojí chatboti
    • Registrace do služeb (chatbotů)
    • Věkové limity a právo
    • Zahraniční platby pro neplátce DPH
  • Prompty
    • Co je to prompt
    • Jak vytvářet prompt
    • Databáze promptů
  • AI asistenti
    • Co jsou AI asistenti
    • Jak využívat AI asistenty
    • Jak začít s tvorbou
    • Tvorba systémového promptu
    • Jaká data do AI asistenta patří
    • Testování a publikace
    • Databáze AI asistentů
  • Výuka s chatboty
    • Způsoby využití GenAI ve výuce
    • Materiály do výuky
    • Strategie zavedení AI ve školách
    • Doporučení pro využívání AI na ZŠ a SŠ
    • Doporučení pro využívání AI na VŠ
  • O webu
    • Kdo za tím stojí
    • Pošlete nám prompt nebo AI asistenta
    • Kontakt

Plán postupného zavádění inovací do výuky

Eva Nečasová

Prompt zkopírujte do aplikace a texty v hranatých závorkách nahraďte:

Pomoz mi vytvořit plán postupného zavádění inovací do výuky. Informace o naší škole:

Typ školy: [např. základní škola, víceleté gymnázium…]
Počet žáků: [doplňte]
Počet pedagogů: [doplňte]
Jak hodnotíme: [například formativně, kombinovaně, známkami]
Jaká jsou naše specifika: [například jazyková škola]
Jaké máme vybavení: [např. mobilní učebna — 30 ks tabletů...]
Dovolujeme používat žákům mobilní telefony při výuce: [ano/ne]
Jak je na tom náš pedagogický sbor s digitální gramotností: [doplňte]
Učíme v tematických integrovaných blocích: [ano/ne/částečně]
Další doplnění: [doplňte, pokud je relevantní]

Chceme promyšleně zavádět nové metody, technologie nebo přístupy, které zlepší výuku a zapojení žáků. Potřebuji, aby plán bral v úvahu naši současnou situaci, připravenost učitelů, potřeby žáků i možnosti školy.

Začni mi prosím klást otázky, které pomohou tento plán sestavit. Poté navrhni konkrétní kroky včetně časové osy, kdo bude za co odpovědný a jak budeme ověřovat dopad inovací.

Co je cílem promptu

Pomoci vedení školy nebo pedagogickému týmu vytvořit realistický a praktický plán postupného zavádění inovací do výuky. Chatbot uživateli pokládá promyšlené otázky, na základě odpovědí navrhne konkrétní kroky, časový rámec, odpovědnosti a způsoby evaluace. Plán zohledňuje školní kontext, připravenost týmu a udržitelnost změn.

Jak prompt použít

Zkopírujte prompt a vložte ho do chatovací aplikace. Doplňte výukový text nebo popis aktivity a krátké charakteristiky jednotlivých žáků včetně jejich specifických potřeb. Prompt vám vygeneruje upravené verze obsahu – každou přizpůsobenou jednomu žákovi – včetně vysvětlení, jaké úpravy byly provedeny a proč. Výstup můžete rovnou použít ve výuce nebo jako inspiraci pro vlastní přizpůsobení učebních materiálů.

Upozornění

Výstupy generované chatboty mohou být užitečnou inspirací, ale nemusí být vždy přesné, aktuální nebo vhodné pro konkrétní vzdělávací kontext. Chatboti mohou dělat faktické chyby, neporozumět zadání nebo vytvořit obsah, který neodpovídá věku či potřebám žáků. Všechny důležité informace, zejména odborné nebo hodnoticí, je proto důležité pečlivě ověřovat.

Chatbot může být dobrým pomocníkem pedagoga, ale Vaši odbornost, zkušenosti a empatii nemá!

Podobné prompty

Tvorba strategických dokumentů
  • Formulace hodnot, mise a vize školy
  • Vytváření profilu absolventa školy
  • Strategie pro rozvoj digitální gramotnosti
  • Návrh systému vnitřního hodnocení kvality výuky
  • Integrace digitálního wellbeingu
  • Tvorba metodologie hodnocení
  • Strategie pro podporu inkluze
  • Tvorba školních pravidel
  • Plán postupného zavádění inovací do výuky
Všechny prompty pro pedagogy

Bylo to přínosné?

Ano  Ne

  Formulace hodnot, mise a vize školy

Strategie pro rozvoj digitální gramotnosti  

AI-detem-square_icon_200.png
Nezisková iniciativa AI dětem

Stránky Chatboti ve škole

Novinky do e-mailu

Začínáme

  • Jak fungují chatboti
  • Dostupné nástroje
  • Kolik stojí chatboti
  • Registrace do služeb (chatbotů)
  • Věkové limity a právo
  • Zahraniční platby pro neplátce DPH

Prompty

  • Co je to prompt
  • Jak vytvářet prompt
  • Databáze promptů

AI asistenti

  • Co jsou to AI asistenti
  • Jak využívat AI asistenty
  • Jak vytvářet AI asistenty
  • Databáze AI asistentů

Výuka s chatboty

  • Jak učit a hodnotit ve věku AI
  • Materiály do výuky
  • Strategie zavedení AI ve školách
  • Doporučení pro využívání AI na ZŠ a SŠ
  • Doporučení pro využívání AI na VŠ

AI dětem, z.s.

IČ: 17914582
Datovka: 4czjq6u
Číslo účtu: 2002446742/2010

Poptáváte vzdělávací akci či spolupráci?
Ozvěte se Kláře na: klara@aidetem.cz

Sociální sítě

Facebook Linkedin Youtube

O webu

  • Kdo za tím stojí
  • Pošlete nám prompt nebo AI asistenta
  • Kontakt

Pro monitorování návštěvnosti webu využíváme analytické cookies.

© AI dětem, z.s.